طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج

طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی یکی از مصارف پر کاربرد طراحی سایت میباشد.خرید آنلاین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود و امکان بررسی محصولات، جمع آوری اطلاعات کافی در مورد محصول قبل از مرحله خرید از مزایای فروشگاه آنلاین میباشد.فروشگاه اینترنتی شامل وب سایتی است که امکان نمایش محصولات به همراه ویژگی های آنها را فراهم می کند این وب سایت با امکاناتی که دارد می تواند محصول یا خدمتی که ارائه می شود را به کاربران مختلف معرفی کند، ویژگی ها و مشخصات آن را نمایش دهد و امکان سفارش و نهایتا خرید از طرف کاربر را فراهم کند 



طراحی سایت فروشگاه آنلاین

اولین قدم برای داشتن فروشگاه آنلاین، طراحی سایتی است که امکاناتی کامل در زمینه فعالیت شما را  داشته باشد. شاید داشتن تمامی امکاناتی که یک شرکت طراحی به شما معرفی می کند مناسب برای کسب و کار شما نباشد اما باید هرآنچه برای مخاطب شما مورد نیاز است را شناسایی و برای فروشگاه خود پیش بینی نمایید.

ما در این مرحله در کنار شما هستیم.

برای مثال اگر شما در فکر طراحی سایتی برای فروش آنلاین پوشاک و لباس هستید الزاماتی متفاوت با فروش لوازم دیجیتال دارید.و باید در هرکدام حق انتخاب مشتری در زمینه رنگ، سایز ، نوع و قبلیتهای محصول در نظر گرفته شود.

و یا اگر فروش فایل بصورت آنلاین و یا خدمات اینترنتی دارید نیازمندی های سایت فروشگاهی شما کاملا متفاوت خواهد بود.
مرحله دوم، رعایت اصول استاندارد طراحی سایت می باشد. این اصول ابتدا برای هرچه کاربردی تر بودن و سهولت استفاده تمام اقشار از سایت و در درجه بعد برای استانداردسازی برای موتورهای جستجو گر باید انجام پذیرد. زیرا بعد از طراحی سایت حتما نیاز به بالاتر بودن در صفحات جستجو نسبت به سایر رقبا را پیدا خواهید کرد. اگر شما یک فروشگاه حرفه ای با تمام امکانات لازم هم داشته باشید ولی نتوانید این امکانات را به مخاطبین معرفی کنید مسلما موفق نخواهید بود.
گام آخر و مهم تر از یک طراحی سایت، استراتژی برای معرفی مزایای فروشگاه اینترنتی طراحی شده و شناساندن آن به کاربران می باشد. این راه از طریق بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) قابل انجام خواهد بود. برای بازاریابی اینترنتی حتما برنامه ریزی داشته باشید و از تجربه و دانش نیروهای متخصص در این زمینه بهره مند شوید.



فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین

فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین شامل وب سایتی است که امکان نمایش، بررسی و خرید یا فروش محصولات و خدمات را فراهم می کند. این وب سایت با امکاناتی که دارد می تواند محصول یا خدمتی که از طرف عرضه کننده ارائه می شود را به کاربران معرفی کند، ویژگی ها و مشخصات آن را نمایش دهد و امکان سفارش و نهایتا خرید از طرف کاربر را فراهم کند.



قابلیت های فروشگاه اینترنتی

قابلیت های استاندارد فروشگاه های اینترنتی آنلاین:

طراحی کاربردی و کاربرپسند

قابلیت تبادل نظر درباره محصولات

امکان قرار دادن تصاویر مختلف برای محصول

مقایسه محصولات

جدول مشخصات فنی محصولات

امکان سفارش محصول

سبد خرید برای محصول

امکان اتصال به درگاه های پرداخت اینترنتی

سیستم مدیریت محصولات، کاربران، سفارشات و محتوی

گروه بندی محصولات

طراحی واکنشگرا (یا ریسپانسیو)



یک فروش آنلاین خوب نتیجه یک فروشگاه اینترنتی کارا و زیبا است

در اولین مراجعه مشتری به فروشگاه آنلاین اولین چیزی که مشتری را تحت تاثیر قرار میدهد طراحی سایت فروشگاهی است.سپس چیدمان و امکانات جانبی فروشگاه اینترنتی. طراحی ظاهری فروشگاه اینترنتی به مثابه نحوه استقبال فروشنده، در فروشگاه های عادی و حقیقی است. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای برای شما عمل میکند.


راهنمای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج

تلاش ما در کرج مدیا بر این است که بتوانیم بهترین خدمات در زمینه طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو ، تبلیغات گوگل و بویژه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را به مشتریان خود در کرج و البرز ارائه کنیم. کرج مدیا یکی از شرکت های پیشرو در زمینه سئو و طراحی وب سایت در کرج و البرز و در سرتاسر ایران است. هدف از تشکیل این گروه کمک به توسعه کسب و کارهای آنلاین و سنتی و افراد حقیقی و حقوقی و صنایع مختلف برای حضور در بازار وب است.

مشاوره در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج

کرج مدیا برای تسریع و فراهم نمودن بستری مناسب برای حضور دردنیای تجارت آنلاین اقدام به مشاوره در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج و بررسی نیازهای مشتریان و راهنمایی برای دست یابی به یک مسیر ونتیجه در زمینه کاری آنها می نماید.
همین حالا با میتوانید با مشاوران کرج مدیا تماس بگیرید.

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج

طراحی سایت کندو شاپ

طراحی سایت کندو شاپ

مشاهده
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مگاشاپ

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مگاشاپ

مشاهده

هنوز مطمئن نیستید؟

مشاوره رایگان